Godt nyttår alle sammen!

Takk for 2020 ❤️

Året 2020 er året ingen av oss, noen gang vil glemme. Året vi vil huske med restriksjoner, håndvask og antiback. Året da det var stengte barnehager og skoler, permitteringer og oppsigelser. 

Det er kanskje mange som har kjent på følelser de ikke har kjent like mye før. 

Det har nok vært mange som har bekymret seg for egen helse, men også helsen til kjente og kjære. Både den fysiske, men også den psykiske helsen. Mange har kanskje kjent på frykt for dette lille, men skumle viruset som har preget oss i 2020. Noen har kjent på bekymringer knyttet til økonomi etter permitteringer og oppsigelser. Noen har kjent på savn etter kjente og kjære som de ikke har sett på lenge. Det kan være familie eller venner som bor i andre land, eller det kan være mennesker i risikogrupper som isoleres i frykt for smitte. Noen har kjent på tristhet over å ikke kunne klemme. Noen har kjent på lengsel etter å kunne reise. 

 

Det har vært et spesielt år!

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om hvordan mitt år har vært, og dele litt bilder.

 

 

Dette året begynte jeg å jobbe etter svangerskapspermisjon og foreldrepermisjon. Jeg begynte 1.mars, rett før Norge stengte. For min del var det fint å komme tilbake til arbeidsplassen og kollegaene, men samtidig trist å ikke skulle være sammen med lillebror hele tiden. Jeg tror nok at mange foreldre kan kjenne seg igjen i dette. Kanskje spesielt mødre?

 

 

 

 

 

 

Storebror fylte 4 år i mai.

 

Storebror lagde og pyntet kake

 Lillebror ble 1 år i juli. Storebror lagde og pyntet kake alene (nesten).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I sommerferien var vi på telttur på Tromlingene. Veldig fin plass 🙂 

 

Vi var også en uke hos familie i Nord-Norge. Vi fikk også vært en dag i vakre Tromsø! Det var en veldig fin dag der storebror fikk alenetid med både mamma og pappa. 

Jeg er takknemlig for alle fine stunder, og alle fine menneskene jeg har hatt i 2020. 

 

Godt nyttår til dere alle ❤️

 

Hilsen Stine <3

Facebook: https://www.facebook.com/hagenfamilieterapi/

Instagram: https://www.instagram.com/hagen_familieterapi/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg