Det hadde jeg aldri trodd!

Reklame | Hagen-familieterapi//egen bedrift

Nå er det jammen lene siden jeg har oppdatert bloggen. 

Det er antageligvis den mest brukte unnskyldningen; jeg har hatt så mye å gjøre. Vel, det er jo sant, men jeg kunne likevel tatt meg tid. 

Noe av det jeg har jobbet med er å lage en podcast. Det har vært utfordrende, spennende og ut av komfortsonen min.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle gjøre det. For vet du hva, som barn og ung var jeg veldig sjenert. Gjennom å hele tiden utfordre meg selv, og jobbe utenfor komfortsonen, så har jeg utviklet meg. 

Jeg er nysgjerrig på hvordan ulike livssituasjoner har påvirket samspillet i parforholdet og familielivet.
Jeg er så heldig at jeg har fått besøk av gjester som belyser ulike livssituasjoner, og hvordan dette har påvirket dem. 

Du kan høre den aller første episoden her!

Apple Podcast

Spotify

 

 

Hilsen Stine <3

Hjemmeside: www.hagen-familieterapi.no

Instagram: https://www.instagram.com/hagen_familieterapi/

Facebook: https://www.facebook.com/hagenfamilieterapi/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg